EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Jun 06 2013

L’EUTDH impartirà el curs ‘El món del vi i del tast’ reconegut amb crèdits de lliure elecció

L'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB proposa la realització d'aquest curs 'El Món del Vi i del Tast' com un primer pas per elaborar una proposta docent completa sobre el món del vi i de la seva importància en les activitats de la restauració i la gastronomia.

Aquest curs està enfocat a ser una primera aproximació al coneixement de la viticultura i l'enologia, a la conservació i servei dels diferents vins així com al món del tast.

Dies :

• Dies: De l'1 al 5 de Juliol de 2013

Preu:

100€ (Comunitat UAB).

125€ (Externs UAB).

Preus especials per a grups (mínim 7 persones).

Horari : de 16:00 a 20:00 h.

Professor : José Luís García

Lloc : Aula de tast de l'EUTDH-UAB.

Tipus : Classe magistral.

Nº de Places: 14

Reconeixements d' 1.5 crèdits de lliure elecció.

Per a més informació i inscripcions, visiteu el web del curs (cliqueu sobre l’enllaç).

O poseu-vos en contacte amb:

Carme Puigpinós
Secretària de Coordinació dels Cursos d’Especialització
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
tel. 93 592 97 12
e-mail: carme.puigpinos@uab.cat

This entry was posted on Dijous, 6 Juny, 2013 at 20:54 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.