EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 24 2013

Presentació de l’Índex UAB d’Activitat Turística 2013

Índex UAB d'Activitat Turística 2013. Centre Internacional d'Estudis i Recerca del Turisme, CINERT. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El dimecres 26 de juny de 2013 a les 12:00 hores es realitzarà la roda de premsa i acte de presentació pública de l'Índex UAB d'Activitat Turística amb les prediccions per a Catalunya i Espanya per al 2013 .

Se celebrarà a la Casa de Convalescència de Barcelona i l’acte durarà aproximadament de 12:00 a 13:00 hores.

Ens plau convidar-vos a la presentació de l’Índex UAB d'Activitat Turística 2013 que enguany arriba a la seva dotzena edició que, com a novetat, incorpora un informe especial sobre el Model Turístic de Barcelona.

This entry was posted on Divendres, 24 Maig, 2013 at 19:06 and is filed under alumnes, Esdeveniments, estudis, General, Informes, Mitjans de Comunicació, Obres, Ponències, professionals, professorat, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.