EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 23 2013

Francesc J. Uroz, Director de l’EUTDH, membre de la Taula de Turisme de la Generalitat de Catalunya

El professor i director de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, Francesc J. Uroz, va ser nomenat oficialment com a membre, ara fa uns mesos, de la Comissió Sectorial de Coneixement i Estratègia de la Taula de Turisme de Catalunya adscrita al Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya per tal de treballar conjuntament amb altres agents privats i públics en la millora de la competitivitat del sector turístic, a proposta de la Directora General de Turisme, Marian Muro. Entre d’altres funcions, aquesta Comissió Sectorial haurà de:

• Avaluar les dades i estadístiques entorn a l’activitat turística.

• Recomanar i proposar actuacions en l’àmbit de la formació en turisme.

• Proposar línies prioritàries d’anàlisi, investigació i innovació en l’àmbit turístic.

• Proposar iniciatives i actuacions en matèria turística que consideri adequades per a l’ordenació, programació, planificació, estratègia, qualitat i intel·ligència en l’àmbit del turisme a Catalunya.

• Impulsar l’emprenedoria i el creixement empresarial.

La Taula del Turisme neix com la plataforma d’interlocució amb el sector, on els diferents agents que incideixen en l’activitat turística de Catalunya participaran de forma estable i permanent per cooperar en la definició i l’execució de les polítiques en aquest àmbit.

El conseller d’Empresa i Ocupació, Felip Puig va presidir el passat 12 de març de 2013, la constitució de la Taula del Turisme de Catalunya, davant del centenar de professionals del sector turístic escollits per formar-ne part, entre ells, el director de la nostra Escola, Francesc J. Uroz. En aquest acte també hi va assistir la Directora General de Turisme, Marian Muro, i el director de l’Agència Catalana de Turisme, Xavier Espasa.

This entry was posted on Dijous, 23 Maig, 2013 at 20:06 and is filed under consultoria, Esdeveniments, General, Ponències, professionals, professorat, qualitat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.