EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 22 2013

Guardonats i Guardonades de la 2a edició del Premi CIEU-EUTDH 2013 a la persona més emprenedora

II Premi CIEU - EUTDH a la persona més emprenedora 2013. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El 7 de maig va tenir lloc l’acte de lliurament dels premis als guanyadors de la “II edició del Premi CIEU-EUTDH 2013 a la persona més emprenedora”. El premi ofereix un reconeixement als/les estudiants més emprenedors de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera i la Universitat Autònoma de Barcelona. Concretament es van premiar tres categories: un premi pels estudiants del Grau en Turisme, un pel Graduat en Direcció Hotelera i un pels estudiants de la resta de la UAB.

Tots els estudiants de la universitat optaven al premi a la persona més emprenedora, independentment del curs o titulació en el que estiguessin matriculats. Els guanyadors van ser: Laia Canut (Turisme) per haver dut a terme un projecte d’assessoria a un hotel situat en una zona del Pirineu; David Salses, per la creació de l’empresa “Sarova catering”; i Oriol Muñoz pel desenvolupament de la plataforma online “Uni Emprèn”.

Els premis van ser lliurats per dos joves emprenedors d’èxit en l’àmbit de l’educació i les noves tecnologies, Nam Nguyen i Tomàs Casals, fundadors (entre d’altres) de l’empresa “tiching.com”. A més, ambdós emprenedors van dur a terme una conferència sobre la seva experiència emprenedora, creació i desenvolupament del seu projecte. D’altra banda, Francesc Uroz (director de l’EUTDH) i David Urbano (director del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries) també van participar en la ponència del premi.

L’objectiu fonamental d’aquest esdeveniment era el de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat de l’EUTDH. D’aquesta manera, el jurat, format per reconeguts acadèmics en l’àmbit de l’empresa i l’emprenedoria, va tenir en compte els següents factors: l’esperit emprenedor dels alumnes, les accions emprenedores dutes a terme; i l’originalitat i grau d’innovació de les accions emprenedores desenvolupades. També es va considerar la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes emprenedors desenvolupats per part dels alumnes.

Els alumnes premiats juntament amb els ponents i membres del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries de l’EUTDH – UAB.

This entry was posted on Dimecres, 22 Maig, 2013 at 18:51 and is filed under alumnes, cieu, empreses, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Ponències, premis, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.