EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 21 2013

Agraïments a les empreses i institucions que recolzen el Grau en Direcció Hotelera de l’EUTDH UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB agraeix a totes les empreses i institucions que recolzen el Grau en Direcció Hotelera impulsat pel nostre Centre, el seu suport constant, en aquest nou títol acadèmic que esdevindrà el primer en ser oficial a tot Espanya. La nova formació s’iniciarà al setembre de 2013!

La Escuela Universitaria de Turismo y Dirección Hotelera de la UAB agradece a todas las empresas e instituciones que apoyan el Grado en Dirección Hotelera impulsado por nuestro Centro, su apoyo constante, en este nuevo título académico que se convertirá en el primero en ser oficial en toda España. ¡La nueva formación se iniciará en septiembre de 2013!

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB. Agraïments empreses i institucions recolzen Grau en Direcció Hotelera

This entry was posted on Dimarts, 21 Maig, 2013 at 20:30 and is filed under alumnes, empreses, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Grau en Direcció Hotelera, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.