EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 17 2013

L’EUTDH realitza enquestes d’avaluació al professorat i a les assignatures del Grau en Turisme i el Graduat en Direcció Hotelera

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Enquestes d’avaluació de l’actuació docent del professorat

Al llarg dels mesos de març, abril i maig, l’àrea d’estudis (tutors acadèmics i coordinacions de titulació) de l’EUTDH han passat a recollir a les aules, l’opinió dels alumnes del Grau en Turisme i del Graduat en Direcció Hotelera a través de l’enquesta d’avaluació de l’actuació docent del professorat del segon semestre del curs 2012/2013.

Els informes amb els resultats de les enquestes es lliuren als professors avaluats, als coordinadors de titulació, direcció d’estudis i a l’equip directiu.

Enquestes d’avaluació de les assignatures de les titulacions de Grau i Graduat

Des del passat 15 de març fins al 24 de maig de 2013, també s’han dut a terme a les aules de les enquestes d’avaluació de les assignatures dels ensenyaments de Grau (amb docència al 2n semestre) del curs 2012/2013. Un cop més, l’Escola Universtària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB convida a tots els estudiants a participar-hi donat que aquestes enquestes són una de les principals vies per influir en la millora de l’activitat formativa.

L’EUTDH garanteix la confidencialitat dels resultats ja que no es produeix cap identificació personal de l’alumnat.

Els resultats de les enquestes d’avaluació d’assignatures es trameten als professors, als coordinadors de titulació, direcció d’estudis i a l’equip directiu.

Agrair a tots els alumnes la seva participació, ja que l’opinió de l’alumnat és bàsica a l’hora de detectar els punts forts i els febles en el desenvolupament de l’oferta formativa, en el contingut de les matèries i en l’actuació docent desenvolupada pel professorat. La seva valoració permet introduir els ajustos necessaris per tal que les titulacions responguin a les expectatives d’aprenentatge dels estudiants.

This entry was posted on Divendres, 17 Maig, 2013 at 20:05 and is filed under alumnes, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, professorat, qualitat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.