EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 15 2013

IX Debats Turístics de l’EUTDH

Debats Turístics EUTDH UAB. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera celebrarà la novena edició dels Debats Turístics de l’EUTDH el dijous 16 de maig de 2013, a partir de les 12:00 h a l’aula 0.2 (planta baixa).

Aquest esdeveniment està organitzat pels alumnes de tercer curs de l’assignatura "Organització de convencions" del Graduat en Direcció Hotelera, i de quart curs del Grau en Turisme de l’assignatura ‘Organtizació de Congressos i Convencions’. Els estudiants reben el suport i supervisió dels professors que imparteixen aquesta matèria (Tommy Gil, Rafael Peris i Antonio Hermosilla ).

La temàtica d’aquesta edició versarà sobre Les Estratègies d’adaptació del sector Hoteler en el mercat MICE. Nous clients o adaptació a les noves necessitats?

Ponents:

• Antonio Cintas, Director General de l’Hotel Barceló Sants.

• Josep Miquel Grau MICE Sales Manager d’Hoteles Catalonia.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dimecres, 15 Maig, 2013 at 15:14 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.