EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 14 2013

Lliurament de diplomes als titulats i titulades de les últimes promocions 2012 de l’EUTDH – UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera us convida a l’acte de lliurament de diplomes corresponents a les darreres promocions de titulats i titulades del Centre: La 17ª promoció de Graduats en Direcció Hotelera, la 3ª promoció de titulats/des en el Grau en Turisme , i la 13ª de Diplomats/des en Turisme de l'EUTDH, i els titulats en els diversos màsters i postgraus.

L’acte es portarà a terme el proper dijous 16 de maig de 2013, a les 19:00 h, a l'Hotel-Escola Campus.

Us hi esperem!

Lliurament de Diplomes dels Titulats i Titulades de la Promoció 2013 de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

This entry was posted on Dimarts, 14 Maig, 2013 at 20:32 and is filed under Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.