EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 03 2013

La UAB oficialitza la formació en Organització d’Esdeveniments i Turisme de Negocis

Màster Oficial en Gestió i Organització d'Esdeveniments - Turisme de Negocis. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona. Bellaterra. EUTDH UAB

La 14ª edició del Màster en Gestió i Organització d’Esdeveniments-Turisme de Negocis de l’EUTDH, es converteix el proper curs 2013-2014 en el Màster Oficial en Direcció i Organització de Turisme d’Esdeveniments, i passa a formar part de l’oferta de màsters oficials de la Universitat Autònoma de Barcelona.

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB (EUTDH) va ser pionera en endegar aquest estudi de referència internacional en el sector -i que gaudeix del seu reconeixement, com avala el nombre estable de matriculacions curs rere curs-, i ara ha estat pionera en assolir la seva oficialització.

Amb l’objectiu de la millora permanent i la màxima qualitat de l’ensenyament, així com l’aprofundiment de les línies de recerca, l’EUTDH parteix del convenciment que l’excel·lència de l’oferta formativa condueix a la millor competència professional i a la dignificació de la societat a la que es serveix.

L’oficialització del Màster facilita el camí per l’actualització dels continguts i la millora de la docència, però és també el reconeixement a la feina feta durant les tretze edicions precedents (més de 250 treballs finals de Màster presentats i més de 110.000 hores de pràctiques en empreses), per les intitucions, empreses i professionals que l’han situat en primera línia.

Així mateix, es vol interpretar l’oficialització com un reconeixement del turisme com una activitat econòmica de gran valor social i humà, i més específicament al turisme d’esdeveniments com un subsector emergent, que suma als beneficis del turisme aportacions com la transmissió i la internacionalització del coneixement. Barcelona, líder mundial en l’ámbit de turisme de negocis, comptarà doncs amb un máster oficial, gestionat com fins ara per BCF Consultors, que forma i formarà professionals capaços d’ajudar a mantenir aquest lideratge.

This entry was posted on Divendres, 3 Maig, 2013 at 20:57 and is filed under alumnes, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, Màsters i Postgraus, normativa, professionals, qualitat, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.