EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mai 02 2013

La nova norma ISO 20121 sobre la sostenibilitat en la gestió d’esdeveniments genera gran interès a l’EUTDH

El passat divendres 26 d’abril de 2013 es va celebrar, a l’Escola de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la Universitat Autònoma de Barcelona, la conferència “Turisme, Esdeveniments i Sostenibilitat” on es presentà la recentment aprovada nova norma ISO 20121. Aquesta conferència fou impartida pel Sr. José Magro, gerent de Medi Ambient d’AENOR (Asociación Española de Normalización y Certificación).

La norma ISO 20121 ha estat dissenyada per a la gestió de la millora de la sostenibilitat en tot el cicle de la gestió d’esdeveniments (i el turisme de negocis). Els beneficis de l’aplicació d’aquest norma són:

• Millorar la reputació i enfortir les relacions amb els principals clients, proveïdors, socis i altres parts interessades externes que tenen valors similars.

• Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB
  • Aconseguir estalvis de costs respecte als materials de consum, residus i energia.

• Reduir les emissions de carboni al llarg de la cadena de subministres de l’esdeveniment.

• Finalment, un dels principals beneficis és que permetrà a una organització diferenciar-se en el mercat i, per tant, millorar les seves possibilitats de guanyar de guanyar nous contractes, donat que progressivament serà un requisit indispensable.

La conferència, promoguda conjuntament per l’EUTDH i AENOR, i organitzada des del Màster en Gestió i Organització d’Esdeveniments-Turisme de Negocis, va tenir un gran èxit d’assistència comptant amb professionals del sector del turisme de negocis, professorat de l’Escola, alumnes, etc.

This entry was posted on Dijous, 2 Maig, 2013 at 20:35 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, normativa, Ponències, professionals, professorat, qualitat, Reconeixements, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.