EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 30 2013

L’EUTDH lliurarà el ‘II Premi CIEU a la persona més emprenedora 2013’

II Premi CIEU-EUTDH a la persona més emprenedora 2013. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El Centre d’lniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera (EUTDH) de la UAB celebrarà el proper dimarts 7 de maig a les 13.00h l’acte de lliurament del “II Premi CIEU-EUTDH a la persona més emprenedora 2013”.

L’esmentat esdeveniment tindrà lloc a l’aula 0.2 i oferirà un reconeixement als/les estudiants més emprenedors/es de l’EUTDH (un premi pel Grau en Turisme i un altre premi pel Graduat en Direcció Hotelera). Tots els estudiants de l’Escola opten al premi a la persona més emprenedora, independentment del curs o titulació en el que estiguin matriculats. També es lliurarà un tercer guardó a alumnes d’altres carreres de la Universitat Autònoma de Barcelona.

L’objectiu fonamental d’aquest acte és el de fomentar l’esperit emprenedor i la innovació entre els membres de la comunitat universitària de l’EUTDH i de la UAB. El jurat, format per reconeguts acadèmics en l’àmbit de l’empresa i l’emprenedoria, té en consideració diversos factors per atorgar aquest premi: l’esperit emprenedor dels alumnes, les accions emprenedores dutes a terme; i l’originalitat i grau d’innovació de les accions emprenedores desenvolupades. A més, també es considera la viabilitat a mig i llarg termini (tècnica i econòmica) dels projectes emprenedors desenvolupats per part dels alumnes.

Esperem la vostra assistència!

This entry was posted on Dimarts, 30 Abril, 2013 at 19:37 and is filed under alumnes, cieu, emprenedoria, empreses, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.