EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 29 2013

L’EUTDH participa al Dia de la Família de la UAB 2013

El dissabte 4 de maig de 2013, l'EUTDH participarà en el Dia de la Família que organitza la Universitat Autònoma de Barcelona per tal de donar a conèixer el campus de la UAB, els estudis del Grau de Turisme i del Grau en Direcció Hotelera, a més de la nostra oferta de màsters i postgraus. També es facilitarà informació sobre els serveis de la Universitat a les famílies dels futurs estudiants.

L’acte es portarà a terme a les instal·lacions de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera des de les 09:30 a 14:00 hores.

Per més informació i inscripcions, visiteu el següent enllaç:

Dia de la Família 2013 de la UAB

This entry was posted on Dilluns, 29 Abril, 2013 at 20:38 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Ponències, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.