EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 26 2013

Jornada de Portes Obertes de l’EUTDH. 11 de Maig 2013

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH) convida a tots els estudiants de Batxillerat, de Cicles Formatius de Grau Superior i també als titulats universitaris a venir a conèixer el nostre Centre i tota la nostra oferta formativa:

• Grau en Turisme.

• Grau en Direcció Hotelera*.

• Mestratges i Postgraus**.

El dia 11 de maig de 2013 , a les 10:00 hores, es realitzaran diverses xerrades informatives per donar a conèixer les característiques de les titulacions que s'imparteixen a l’EUTDH. També es realitzaran visites a les instal·lacions de la nostra Escola, a l'Hotel-Escola, i a la Vila Universitària de la UAB.

És imprescindible confirmar la vostra assistència a:

Secretaria de l'EUTDH.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera.
Edifici Blanc. Vila Universitària.
08193 Bellaterra – Cerdanyola del Vallès.
e-mail: eutdh@uab.cat
web: www.eutdh.cat

*Pendent de ratificació pel Consejo de Universidades.

**Aquelles persones interessades en conèixer la nostra oferta de Mestratges i Postgraus agraïríem que ens ho indiquessin a l'hora de confirmar la seva assistència a la Jornada de Portes Obertes.

This entry was posted on Divendres, 26 Abril, 2013 at 19:56 and is filed under Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Ponències, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.