EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 25 2013

Representants de HRC International visiten l’EUTDH i ofereixen un Seminari i Workshop als nostres alumnes

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

El passat 9 d’abril de 2013 l’empresa HRC International amb seu a Holanda va oferir als alumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB un Seminari i un Workshop sobre les ofertes de Pràctiques Internacionals als Estats Units.

Va ser una jornada molt productiva per als nostres alumnes on van poder conèixer de primera mà els requisits i condicions que les Cadenes Hoteleres Internacionals exigeixen per treballar als Estats Units.

Agraïm des de l’EUTDH UAB la dedicació de HRC International en l’assessorament als nostres alumnes i esperem rebre’ls en properes ocasions.

This entry was posted on Dijous, 25 Abril, 2013 at 20:07 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Orientació Universitària, Ponències, practiques, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.