EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 24 2013

Últimes places disponibles per al curs d’especialització ‘L’Art del Còctel’ (2a convocatòria) de l’EUTDH UAB

Curs d'Especialització 'L'art del còctel'. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Curs teòric-pràctic d'iniciació i perfeccionament a l'entorn del món de la cocteleria, a on a més de conèixer les tècniques de l'elaboració de còctels, es fan demostracions de com preparar gran part dels combinats reconeguts internacionalment. Els assistents participen directament en moltes de les realitzacions i aprenen les característiques generals i específiques de les begudes que configuren un bar americà.

Formació amb la col·laboració de:

Dies :

• Del 13 al 17 de Maig de 2013

Horari : de 17:00 a 20:00 h.

Professor : José Luís García (Professor de Gestió i Pràctica de Sala de l'EUTDH).

Preu del Curs :

• 125€ (Comunitat UAB).

• 155€ (Externs UAB).

Preus especials per a grups (mínim 7 persones).

Hores de docència: 25

Lloc : Aula de Demostració de l'EUTDH-UAB.

Tipus : Classe magistral.

Reconeixement d' 1.5 crèdits de lliure elecció.

Per a més informació sobre el temari del curs i per poder realitzar la inscripció, visiteu la pàgina web de ‘L’Art del Còctel’ de l’EUTDH-UAB.

This entry was posted on Dimecres, 24 Abril, 2013 at 20:33 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.