EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 22 2013

Vine a estudiar Turisme i Direcció Hotelera a l’EUTDH – UAB! / ¡Ven a estudiar Turismo y Dirección Hotelera en la EUTDH UAB!

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. Grau en Turisme. Grau de Direcció Hotelera. Màsters i Postgraus. Cursos d'especialització en l'àmbit del sector turístic i hoteler

Vine a estudiar a l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona (EUTDH-UAB). Estudis de Grau en Turisme i Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus i cursos d’especialització en l’àmbit del sector turístic i hoteler.

Nota: L’EUTDH agraeix als alumnes i professors que apareixen en aquestes imatges la seva participació en la realització d’aquest video sobre la nostra Escola i els nostres estudis. Moltes gràcies!

**************

Ven a estudiar a la Escuela Universitaria de Turismo y Dirección Hotelera de la Universidad Autónoma de Barcelona (EUTDH UAB). Estudios de Grado en Turismo y Dirección Hotelera, Másters y Postgrados, y cursos de especialización en el sector turístico y hotelero.

Nota: La EUTDH agradece a los alumnos y profesores que aparecen en estas imágenes su participación en la realización de este video sobre nuestra Escuela y nuestros estudios. ¡Muchas gracias!

This entry was posted on Dilluns, 22 Abril, 2013 at 19:59 and is filed under alumnes, cursos, estudis, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, practiques, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.