EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 18 2013

El Dr.Oriol Miralbell impartirà la ponència ‘Xarxes socials i empreses turístiques’ a l’EUTDH

El Dr. Oriol Miralbell, professor de la Universitat Oberta de Catalunya i de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB impartirà la conferència titulada Xarxes socials i empreses turístiques’ als alumnes de quart curs del Grau en Turisme de l’EUTDH, en el marc del Treball Final de Grau. La ponència es portarà a terme el proper dimarts 23 d’abril de 2013, a les 13h, a l’aula 3.16 de l’EUTDH.

Us recordem que l’assistència a aquesta ponència és obligatòria per als alumnes matriculats en aquesta assignatura.

¡Us hi esperem!

This entry was posted on Dijous, 18 Abril, 2013 at 19:02 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Grau en Direcció Hotelera, noves tecnologies, Ponències, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.