EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 17 2013

Agraïments a l’Hotel Arts Barcelona i a la Cadena Ritz-Carlton

Agraïments a l’Hotel Arts per la seva visita el passat dijous 11 d’abril de 2013 on estudiants de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB van gaudir d’una sessió informativa sobre el procés de selecció i el savoir-faire de la Cadena Ritz-Carlton.

Seguidament es van realitzar entrevistes personalitzades per accedir a llocs de treball a l’Hotel Arts Barcelona i la Cadena Ritz-Carlton on molts del nostres alumnes van ser seleccionats per continuar el procés de selecció a les instal·lacions de l’hotel.

**********

Agradecimientos al Hotel Arts por su visita el pasado jueves 11 de abril de 2013 dónde estudiantes de la Escuela Universitaria de Turismo y Dirección Hotelera de la UAB disfrutaron de una sesión informativa sobre el proceso de selección y el savoir-faire de la Cadena Ritz-Carlton.

Posteriormente se realizaron entrevistas personalizadas para acceder a puestos de trabajo en el Hotel Arts Barcelona y la Cadena Ritz-Carlton dónde muchos de nuestros alumnos fueron seleccionados para continuar el proceso de selección en las instalaciones del hotel.

This entry was posted on Dimecres, 17 Abril, 2013 at 20:21 and is filed under alumnes, borsa de treball, Convenis, empreses, Esdeveniments, General, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, idiomes, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Ponències, practiques, professionals, Visites, workshop. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.