EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 16 2013

Últims dies per inscriure’s al Curs d’Especialització ‘Cuina per a Esdeveniments a Casa’ de l’EUTDH UAB

Curs d'Especialització 'Cuina per a Esdeveniments a Casa'. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Aquest curs és una proposta per oferir a casa una sorpresa gastronòmica amb plats adequats per cada ocasió i per cada celebració. Curs dirigit a persones que els hi agradi la cuina, o que vulguin ampliar els seus coneixements per oferir un bon menú per ocasions determinades en les quals es pretén sorprendre als convidats de manera original.

Dies: Del 22 al 26 d'Abril de 2013.

Horari: De 17:00 a 20:00 h.

Professor: Jean Claude Arànega

Preu del Curs: 125€ (Comunitat UAB)
160€ (Externs UAB).

Preus especials per a grups (mínim 7 persones).

Hores de docència: 25

Lloc: Aula de Demostració de l'EUTDH-UAB.

Tipus: Classe magistral.

Reconegut amb 1.5 crèdits de lliure elecció.

Per a més informació, contacteu amb:

Sra. Carme Puigpinós
Secretària de Coordinació dels Cursos d’Especialització de l’EUTDH
E-mail: carme.puigpinos@uab.cat
www.eutdh.cat

Per més informació i inscripcions sobre aquest curs d’especialització visiteu:

This entry was posted on Dimarts, 16 Abril, 2013 at 20:18 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, gastronomia. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.