EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 12 2013

Lliurament de diplomes als titulats i titulades de les últimes promocions 2012 de l’EUTDH

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera us convida a l’acte de lliurament de diplomes corresponents a les darreres promocions de titulats i titulades del Centre: La 17ª promoció de Graduats en Direcció Hotelera, la 3ª promoció de titulats/des en el Grau en Turisme , i la 13ª de Diplomats/des en Turisme de l'EUTDH, i els titulats en els diversos màsters i postgraus.

L’acte es portarà a terme el proper dijous 16 de maig de 2013, a les 19:00 h, a l'Hotel-Escola Campus.

La Secretaria de l’EUTDH es posarà en contacte amb els titulats i titulades d’aquestes promocions per confirmar la seva assistència.

Us hi esperem!

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RXTTHbmIJqc&list=UUGyNhFgOjlE2wFY5XaRDFzg&index=8[/youtube]

Video de l’acte de lliurament de diplomes de les promocions EUTDH 2011.

This entry was posted on Divendres, 12 Abril, 2013 at 20:16 and is filed under Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, Reconeixements, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.