EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 03 2013

Yancy Vaillant, professor col·laborador de l’EUTDH – UAB a ‘Tinc una idea’

Yancy Vaillant, professor col·laborador de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

Yancy Vaillant, professor colaborador de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB i professor del Departament d’Economia de l’Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona va ser entrevistat al programa ‘Tinc una idea’ de ‘La 2’ de TVE, el passat març de 2013.

El professor Vaillant va explicar què pot fer un estudiant si no troba feina, si té un projecte i vol ser emprenedor, o quin és el paper de la universitat en el moment actual.

Podeu veure el video de la seva intervenció en el Canal de Youtube de l’EUTDH o aquí mateix:

This entry was posted on Dimecres, 3 Abril, 2013 at 18:22 and is filed under alumnes, borsa de treball, emprenedoria, empreses, ex-alumnes, General, Màsters i Postgraus, Mitjans de Comunicació, ofertes laborals, Orientació Universitària, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.