EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Abr 02 2013

Conferència ‘El perquè de l’elaboració de la Norma ISO 20121’ a l’EUTDH

Conferència sobre Norma ISO 20121 a l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

El proper divendres 26 d’abril de 2013, a les 12 hores, tindrà lloc la conferència titulada ‘El perquè de l’elaboració de la Norma ISO 20121. Dels seus inicis fins a la seva publicació’, a càrrec de José Luís Valdés Fernández, assessor tècnic de l’Asociación Española de Normalización y Certificación (AENOR), i Doctor en Ciències Químiques per la Universidad Autónoma de Madrid.

La nova Norma ISO 20121 especifica els requeriments per a la gestió d’esdeveniments sostenibles. A la ponència es parlarà sobre el contingut d’aquesta novedosa normativa, i es realitzarà un posterior col·loqui amb els assistents. La temàtica d’aquesta sessió és d’especial d’interés per als estudiants del ‘Màster en Gestió i Organització d’Esdeveniments – Turisme de Negocis’ de l’EUTDH – UAB i també pels alumnes del Grau en Turisme i del Graduat en Direcció Hotelera que cursen les assignatures de ‘Gestió de la Qualitat’ i ‘Organització de Congressos i Convencions’.

L’acte es portarà a terme a l’aula 1.5 de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB.

No hi falteu!

This entry was posted on Dimarts, 2 Abril, 2013 at 20:02 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, normativa, Ponències, professorat, qualitat. You can follow any responses to this entry through the feed. Both comments and pings are currently closed.

Els comentaris estan tancats.