EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 22 2013

Emissió del programa ’30 minuts’ amb imatges gravades a l’EUTDH – UAB

Curs d'Especialització en Ecoturisme. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera. Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. EUTDH UAB

Us informem que aquest proper diumenge 24 de març, a les 21:50h, TV3 emetrà el reportatge del programa ’30 minuts’ titulat “Rescat a l’esquí”, en el qual sortiran algunes imatges del Curs d’Especialització en Ecoturisme de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, que van ser registrades durant el passat mes de febrer en la sessió impartida pel professor Josep Capellà.

This entry was posted on Divendres, 22 Març, 2013 at 15:44 and is filed under cursos, General, Mitjans de Comunicació, professionals, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.