EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 19 2013

L’EUTDH impartirà el curs d’especialització sobre ‘Cuina Mediterrània’, amb reconeixement de crèdits de lliure elecció

Curs d'especialització de Cuina Mediterrània. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona

Curs destinat a persones que volen conèixer més profundament la Cuina Mediterrània, tant des d'una vessant de cultura gastronòmica, com des d'un àmbit més pràctic d'elaboracions i tast de vins.

Es facilitarà informació sobre la dieta mediterrània, es resoldran dubtes i s'ampliaran coneixements culinaris sobre aquest tipus de gastronomia.

El curs es complementa amb un bloc pràctic, en què es presentaran i degustaran diferents elaboracions a partir de productes i receptes de diferents indrets i països d'aquesta àrea geogràfica.

Dies: Del 15 al 19 d'abril de 2013.

Horari: de 17:00 a 20:00 h.

Professor: Jean Claude Arànega (Professor de Cuina de l'EUTDH) i Jose Luis Garcia (Professor de Sala de l'EUTDH).

Preu del Curs: 125€ (Comunitat UAB)
160€ (Externs UAB).

Hores de docència: 25

Lloc: Aula de Demostració de l'EUTDH-UAB

Tipus: Classe magistral.

Es reconeixen 1.5 crèdits de lliure elecció.

Per obtenir més informació i consultar el temari d’aquesta formació, i poder fer la inscripció, visiteu el web del ‘Curs d’Especialització de Cuina Mediterrània’ de l’EUTDH-UAB.

This entry was posted on Dimarts, 19 Març, 2013 at 21:39 and is filed under alumnes, cursos, ex-alumnes, Futurs alumnes, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.