EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Mar 07 2013

Agraïments de l’EUTDH UAB a totes les empreses i professionals que han participat al XVI Workshop

Agraïments de l’EUTDH UAB a totes les empreses i professionals que han participat i han fet possible la celebració de la XVIa edició del Workshop de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Us esperem a la propera edició!

*******

Agradecimientos de la EUTDH UAB a todas las empresas y profesionales que han participado y han hecho posible la celebración de la XVIa edición del Workshop de la Escuela Universitaria de Turismo y Dirección Hotelera de la Universidad Autónoma de Barcelona.

¡Os esperamos en la próxima edición!

Empreses participants al XVI Workshop de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. Empresas participantes en el XVI Workshop de la Escuela Universitaria de Turismo y Dirección Hotelera de la Universidad Autónoma de Barcelona

This entry was posted on Dijous, 7 Març, 2013 at 20:20 and is filed under alumnes, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, professionals, Visites, workshop. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.