EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

març 05 2013

L’EUTDH col·labora en les ‘1eres Jornades Europees en Prevenció i Gestió de Crisis i Emergències’ de la UAB

1eres Jornades Europees en Prevenció i Gestió de Crisis i Emergències. Amb la col·laboració de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona

El dia 7 i 8 de març del 2013 tindran lloc a Barcelona les “1es Jornades Europees en prevenció i gestió de crisis i emergències” organitzades per la Universitat Autònoma de Barcelona i el COPC.

Les jornades, amb un nou format a nivell europeu i amb clara vocació dinàmica, neixen amb la intenció d’actualitzar i transferir coneixements a tots els agents i sectors involucrats en l’àmbit de la prevenció i gestió de crisis tant en l’àmbit assistencial com empresarial.

Durant dos dies consecutius el Palau Macaya acollirà a experts nacionals, de
Madrid, Andalusia i Astúries, i d’internacionals, procedents de Noruega, Canadà, Dinamarca, Suècia, Lituania i Bulgaria i es posarà al servei dels assistents la possibilitat d’ampliar el seu networking a través d’activitats estructurades al llarg de l’event.

Com a ponents destacar el Dr. Atle Dyregrov, psicòleg clínic i director del Centre de Psicologia de Crisis a Bergen (Noruega) i el Prof. Christophe Roux-Dufort, Professor del Departament de Gestió de la Facultat d’Administració d’Empreses de la Universitat de Laval al Quebec (Canadà).

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB és una de les institucions col·laboradores en la realització d’aquest esdeveniment.

Les “Jornades Europees en prevenció i gestió de crisis i emergències” tenen el suport d’un comitè científic format per professionals de diversos camps que formaran part activa del CIBCN2013.

Per a més informació sobre aquestes jornades, el seu programa i per poder efectuar la inscripció, visiteu la següent pàgina web: http://crisisinterventionbcn2013.net.

This entry was posted on dimarts, 5 març, 2013 at 21:27 and is filed under @nem digit@l, empreses, Esdeveniments, General, Ponències, professionals, professorat, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.