EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 27 2013

L’1 de març, últim dia per inscriure’s al Simposi i Workshop de l’EUTDH 2013

Workshop de l'EUTDH 2013. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. Trobada Universitat-Empresa, alumnes-professionals del sector turístic, hoteler i de lleure, oci

El dia 1 de març de 2013 finalitza el termini per a la inscripció dels alumnes i exalumnes en el proper Simposi del dia 6 de març i el Workshop del dia 7.

Trenta empreses del sector turístic, hoteler i del lleure han confirmat la seva participació i esperen la vostra. Prepareu els currículums i consulteu la informació sobre aquestes empreses fent un clic sobre els logos que trobareu a l’apartat d’empreses assistents.

Trobareu tota la informació sobre els dos esdeveniments al lloc web de l’EUTDH: www.eutdh.cat.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dimecres, 27 Febrer, 2013 at 20:43 and is filed under alumnes, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.