EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 26 2013

L’Hotel-Escola Campus UAB i l’EUTDH estrenen el nou programari ‘Tesipro’ de gestió hotelera

En la seva línia d’inversió constant i innovació també en les TIC’s, recentment, l’Hotel-Escola Campus UAB i l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB han instal·lat ‘Tesipro’, el nou software hoteler líder en el sector, que permetrà als nostres alumnes realitzar pràctiques reals amb un dels programaris més avançats i utilitzats en la indústria hotelera en la gestió i explotació dels seus establiments i els seus serveis.

D’aquesta forma, els alumnes de l’EUTDH tindran coneixements avançats en l’ús d’aquest sistema, i estaran ben preparats abans d’inserir-se en el mercat laboral.

This entry was posted on Dimarts, 26 Febrer, 2013 at 21:06 and is filed under alumnes, estudis, General, noves tecnologies, practiques. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.