EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 25 2013

Investigadors de l’EUTDH treballen en l’elaboració de l’Índex UAB d’Activitat Turística 2013

Índex UAB d'Activitat Turística 2013. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra

L’Índex UAB d’activitat Turística 2013 ja s’està gestant per part d’un equip d’investigadors del Centre Internacional d’Estudis i Recerca del Turisme (CInERT) de l’EUTDH, dirigit pel Dr. J.A. Duro.

Enguany l’anàlisi monogràfic es centrarà en la revisió de Barcelona com a destinació turística internacional, la caracteritzacíó del seu model i les principals raons que expliquen el seu posicionament de primer nivell en l’àmbit mundial. D’altra banda, des del punt de vista conjuntural, l’estudi d’aquest any incorporarà una anàlisi amb més detall dels principals mercats emissors.

L’Índex UAB d’Activitat Turística s’ha convertit en un dels principals instruments d’anàlisi de la conjuntura turística a Catalunya. Fins al moment, l’índex ha viscut deu edicions i la d’enguany serà l’onzena. L’índex ha esdevingut un element significatiu de debat sobre les perspectives del sector turístic entre tots els agents, com així demostra el seu impacte, clarament creixent, i la naturalesa d’aquest.

This entry was posted on Dilluns, 25 Febrer, 2013 at 20:07 and is filed under estudis, Informes, Obres, Publicacions, Recerca. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.