EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 15 2013

Recordatori: Celebració de les noves edicions del Simposi i del Workshop de l’EUTDH els dies 6 i 7 de març

Us recordem que el dia 6 de març de 2013 a la tarda es desenvoluparà el XII Simposi de l’EUTDH sota el títol: “L’ecoturisme, una aposta de futur”.

Durant el dia 7 tindrà lloc el XVI Workshop Trobada Universitat-Empresa. Aquest acte s’adreça als estudiants de 2n, 3r i 4rt curs del Grau de Turisme, de 2n i 3r del Graduat en Direcció Hotelera, alumnes de màsters i postgraus i exalumnes del Centre.

Trobareu tota la informació sobre els dos esdeveniments al lloc web de l’EUTDH: www.eutdh.cat.

Us animem a assistir!

No us oblideu de formalitzar la vostra inscripció mitjançant el lloc web. Data límit: 1 de març de 2013.

This entry was posted on Divendres, 15 Febrer, 2013 at 19:01 and is filed under alumnes, borsa de treball, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.