EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 13 2013

Matrícula a les proves d’accés a la Universitat per a majors de 45 anys

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra. Estudis en Turisme i Direcció Hotelera. Màsters i Postgraus

La normativa d’accés a la universitat contempla la via per a les persones majors de 45 anys que no tinguin la titulació exigida per la normativa vigent.

Tot i això, els majors de 45 anys que ho desitgin, poden també accedir a la universitat cursant la prova per a majors de 25 anys.

El termini per formalitzar la matrícula a les universitats catalanes per a les proves d’accés a la Universitat per a majors de 45 anys és del 20 de febrer al 4 de març de 2013 a http://accesnet.gencat.cat, per a qualsevol de les universitats públiques de Catalunya o la Universitat de Vic.

Data de l’examen: 27 d’abril

Resultats: 22 de maig

Entrevista personal: podran sol·licitar l’entrevista personal les persones que hagin superat la fase general. L’entrevista només es podrà sol·licitar per a un únic estudi / centre i universitat. Aquesta universitat no ha de ser, obligatòriament, la mateixa on s’hagi realitzat la part general.

Data de l’entrevista: pendent de definir per la universitat (prèvia citació personal).

Per a l’accés de majors de 45 anys es reserven un 1% de les places de cada titulació de grau.

Per conèixer els requisits de les persones que s’hi poden presentar i la descripció de les proves, visiteu aquest web (cliqueu sobre el link).

This entry was posted on Dimecres, 13 Febrer, 2013 at 21:11 and is filed under estudis, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, normativa, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.