EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 11 2013

L’EUTDH al Saló de l’Ensenyament 2013

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. Salo de l'Ensenyament 2013. Informació Grau en Turisme i Graduat en Direcció Hotela, futur Grau. Màsters i Postgraus, i cursos d'especialització

Un any més, l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona participarà en la nova edició del Saló l’Ensenyament 2013, que pretén apropar els estudis universitaris als alumnes que aviat s’incorporaran a la Universitat, oferint-los-hi informació de les titulacions.

L’EUTDH, enguany, tornarà a disposar d’un stand on hi haurà representants del professorat, del personal d’administració i de l’alumnat, que donaran a conèixer l’àmplia oferta educativa del nostre Centre, tant de títols de Grau en Turisme i Direcció Hotelera (futur Grau) com de postgrau, a més de les diverses possibilitats existents per ampliar els estudis de l’EUTDH a altres països en els quals la nostra Escola té convenis signats.

El Saló de l’Ensenyament se celebrarà a Fira de Barcelona (Recinte Firal de Montjuïc) des del dia 13 al 17 de març de 2013, i els seus horaris d’obertura seran: De 10 a 19 hores, i el diumenge de 10 a 14 hores.

Us hi esperem!

This entry was posted on Dilluns, 11 Febrer, 2013 at 21:19 and is filed under alumnes, Esdeveniments, estudis, Futurs alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, Orientació Universitària, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.