EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 07 2013

Celebració de les noves edicions del Simposi i del Workshop de l’EUTDH els propers 6 i 7 de març

El dia 6 de març de 2013 a la tarda es desenvoluparà el XII Simposi de l’EUTDH sota el títol: “L’ecoturisme, una aposta de futur”.

Durant el dia 7 tindrà lloc el XVI Workshop Trobada Universitat-Empresa. Aquest acte s’adreça als estudiants de 2n, 3r i 4rt curs del Grau de Turisme, de 2n i 3r del Graduat en Direcció Hotelera, alumnes de màsters i postgraus i exalumnes del Centre.

Trobareu tota la informació sobre els dos esdeveniments al lloc web de l’EUTDH: www.eutdh.cat.

Us animem a assistir!

No us oblideu de formalitzar la vostra inscripció mitjançant el lloc web. Data límit: 1 de març de 2013.

This entry was posted on Dijous, 7 Febrer, 2013 at 20:24 and is filed under alumnes, Esdeveniments, ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Grau en Direcció Hotelera, Màsters i Postgraus, ofertes laborals, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.