EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Feb 01 2013

Sessió informativa sobre el Curs de preparació per a les proves de Guia de Turisme de Catalunya 2013

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, UAB, ESCOTUR, Centre d'Estudis Prat i Escola Superior de Turisme de Barcelona. Curs de preparació per a les proves oficials de Guia de Turisme de Catalunya

L’ESCOTUR (Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona, la Fundació Prat, i l’Escola Superior de Turisme de Barcelona) donen l’oportunitat d’assistir a tots els estudiants i professionals interessats en participar en l’edició 2013 del "Curs de preparació de les proves d’habilitació de Guia de Turisme de Catalunya". Aquestes proves són convocades pel Departament de la Generalitat competent en Turisme. Aquesta serà la setena edició d’aquest curs que ha assolit un gran èxit, ja que compta amb una mitjana d’un 71% d’aprovats en l’última convocatòria.

S’ha previst realitzar una sessió informativa sobre el curs per al següent dia:

• Dimecres, 6 de febrer de 2013 , a les 19 hores a l’Escola Superior de Turisme (Palau Mercader. Carrer Lledó, nº11. 08002 Barcelona).

Us preguem que confirmeu la vostra assistència, enviant un correu electrònic a: info@fundacioprat.com

Per a més informació, us podeu posar en contacte amb el Coordinador del Curs, Justí Hidalgo a l’e-mail justi.hidalgo@uab.es i/o jhidalgo@fundacioprat.com

This entry was posted on Divendres, 1 Febrer, 2013 at 15:56 and is filed under alumnes, cursos, estudis, ex-alumnes, Futurs alumnes, idiomes, Orientació Universitària. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.