EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 30 2013

Nova preinscripció per accedir al Curs pont de la Diplomatura al Grau en Turisme per retitulats/des

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona. Curs pont de la Diplomatura al Grau en Turisme per a retitulats i retitulades

Nova convocatòria de preinscripció per a retitulats i retitulades per accedir al Curs Pont de la Diplomatura al Grau en Turisme que imparteix l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la Universitat Autònoma de Barcelona.

Data de preinscripció: del 8 a l’11 de febrer de 2013 .

Assignació de places: 13 de febrer de 2013 .

Matrícula: 18 de febrer de 2013 .

Per conèixer les característiques del Curs Pont per a la retitulació de la Diplomatura al Grau en Turisme , cliqueu sobre l’enllaç.

This entry was posted on Dimecres, 30 Gener, 2013 at 19:22 and is filed under cursos, estudis, ex-alumnes, Grau de Turisme, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.