EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 28 2013

Seguim la pista a… Manel Bueno Ballesteros, Graduat en Direcció Hotelera a la UAB

exalumne de l'Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB

Avui repassem la trajectòria professional de l’exalumne de l’EUTDH, Manel Bueno Ballesteros, Graduat en Direcció Hotelera a la UAB en la promoció de 1998 i natural de Castellar del Vallès.

En Manel s’ha especialitzat en el sector de la restauració, amb més de 13 anys d’experiència, tres a l’empresa Aspro Oci SA (líder en parcs d’oci a Europa), exercint el càrrec de cap de restauració de l’Àrea de Catalunya (a Marineland Catalunya, a l’Aquàrium de Barcelona i l’Aquapark Tarragona; i onze anys desenvolupant la tasca de director comercial del Departament de Restauració de Gastrofira de Fira de Barcelona.

En Manel considera que l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB “t’ajuda a descobrir si realment tens vocació per estar dins d’aquest sector. Els directius del món de la restauració tenen una visió global del negoci que els fa ser molt útils i capaços per desenvolupar altres llocs de responsabilitat en altres empreses del sector de serveis (com orientar al client, gestionar els recursos humans, la gestió de costos, màrqueting, etc…)”.

This entry was posted on Dilluns, 28 Gener, 2013 at 21:45 and is filed under empreses, ex-alumnes, Grau en Direcció Hotelera, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.