EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 24 2013

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera - Universitat Autònoma de Barcelona

S’acaba d’obrir la convocatòria per cobrir una Beca de suport al Departament Comercial i Màrqueting de l’Hotel Campus – EUTDH UAB per realitzar activitats de col·laboració en la confecció del Pla de Màrqueting de l’esmentat establiment hoteler i realitzar tasques de recolzament al seu departament Comercial i de Màrqueting durant els mesos de febrer, març i abril de 2013.

Aquesta convocatòria va dirigida als alumnes de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, matriculats a segon, tercer i quart curs del Grau en Turisme, de la Diplomatura en Turisme i del Graduat en Direcció Hotelera durant aquest any acadèmic 2012-2013, o als estudiants matriculats als màsters i postgraus del nostre Centre.

Podeu presentar les vostres sol·licituds fins al 30 de gener de 2013 a la Secretaria de l’EUTDH.

Per a més informació, descarregueu-vos les bases d’aquesta convocatòria de beca, clicant sobre aquest enllaç.

This entry was posted on Dijous, 24 Gener, 2013 at 21:05 and is filed under alumnes, beques, empreses, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Màsters i Postgraus, practiques, professionals, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.