EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 16 2013

Maria Noguera, Cap d’Estudis de l’EUTDH, es doctora amb una tesi sobre l’emprenedoria de les dones a Catalunya

La professora i Cap d’Estudis i Coordinadora del Grau en Turisme de l’EUTDH, Maria Noguera va assolir recentment el títol de Doctorat en Economia de l’Empresa, concretament, en l’especialització ‘Internacional en Creació i Gestió d’Empreses’ amb la seva tesi titulada “Female entrepreneurship in Catalonia: An institutional approach”, dirigida pel Dr. David Urbano, professor també del nostre Centre i Director del Centre d’Iniciatives Emprenedores Universitàries (CIEU) de l’EUTDH-UAB.

La lectura d’aquesta recerca es va portar a terme el passat 18 de desembre de 2012, a la Sala de Graus de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Autònoma de Barcelona, davant del tribunal presidit pel Dr. i catedràtic Francesc Solé Parrellada.

Tota la comunitat de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB ens congratulem de poder felicitar a la ja Dra. Noguera per aquesta important i mereixedora fita professional i acadèmica.

This entry was posted on Dimecres, 16 Gener, 2013 at 21:14 and is filed under Esdeveniments, Ponències, professorat, Recerca, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.