EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 09 2013

Sessió informativa sobre el nou ‘Curs en Yield and Revenue Management’ de l’EUTDH i Hotelsdotcom

A partir del proper mes de febrer 2013, la Universitat Autònoma de Barcelona a través de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, juntament amb Hotelsdot, empresa especialitzada en la gestió hotelera del Yield & Revenue Management, i en la Comercialització On Line, ofereixen un curs universitari pioner, de 56 hores de durada, on participen com a ponents, alguns dels més importants professionals del sector en àrees de Yield & Revenue Managers, E-Commerce, Marketing On Line i Social Media Marketing.

És el primer curs d’aquest tipus, amb un contingut eminentment pràctic, dissenyat per obtenir les habilitats tècniques necessàries, i enfocat a optimitzar la gestió dels ingressos dels allotjaments turístics, amb noves fórmules de comercialització.

El curs està dirigit als professionals del sector turístic i hoteler que desitgin aprofundir i intensificar el coneixement sobre les tècniques de Revenue i Yield Management. Es compta amb el suport de Expo Hoteles & Resorts, Wit booking, Rate Tiger i Confortel Hoteles, com a patrocinadors.

El proper divendres 11 de gener, a les 18 hores, es realitzarà una sessió informativa sobre aquest curs a les instal·lacions de l’EUTDH. És imprescindible l’assistència per a totes les persones interessades en cursar aquesta formació.

La coordinació del curs és a càrrec del Dr. Jordi Oller:
e-mail: jordi.oller@uab.cat
Telèfon: 935 929 710

Suport i Informació del curs a càrrec de Carme Puigpinós:
e-mail: carme.puigpinos@uab.cat
Telèfon: 935 929 710

Per conèixer més detalls del curs, visiteu la pàgina web sobre el ‘Curs en Yield and Revenue Management’ de l’EUTDH i Hotelsdot.

This entry was posted on Dimecres, 9 Gener, 2013 at 20:52 and is filed under alumnes, cursos, empreses, Esdeveniments, ex-alumnes, Orientació Universitària, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.