EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Gen 08 2013

Alumnes de l’EUTDH – UAB participen aquesta setmana a la competició europea de l’EMCUP 2013

Demà 9 de gener i dijous 10, quatre alumnes del Grau de Turisme representaran a l’EUTDH-UAB a l’EMCUP 2013 a Amsterdam (Holanda), a la competició universitària entre escoles de Turisme i Gestió Hotelera de tot Europa.

Els quatre estudiants que hi participen són la Sílvia Garcia, la Irene Illa, en Gabriel Estirado i en Sergi Vilalta, que estaran acompanyats i tutoritzats pels professors David Rodríguez i Albert Vancells.

Podeu recolzar i seguir l’equip de l’EUTDH a l’EMCUP 2013 a les següents xarxes socials i a internet:

Desitgem als nostres representants que gaudeixin molt de l’experiència!!! Segur que faran un bon paper a la competició!!!

This entry was posted on Dimarts, 8 Gener, 2013 at 18:50 and is filed under alumnes, Esdeveniments, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis, premis, professionals, professorat, Reconeixements, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.