EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 18 2012

Celebració de la Lliçó inaugural de l’EUTDH del curs 2012-2013

Roman Hereter, conegut periodista i autor especialitzat en viatges i turisme va ser el ponent convidat a l’acte de celebració de la Lliçó Inaugural del curs 2012-2013 de l’EUTDH, que es va celebrar el passat 28 de novembre de 2012 a les instal·lacions de l’Hotel-Escola Campus UAB. La conferència que va impartir, va ser titulada ‘Viatges i turisme en el món que ens ha tocat viure’.

Román Hereter va mostrar tenir un gran bagatge viatger i territorial, fruit de la seva trajectòria professional de més de 28 anys com a periodista de programes de ràdio com ‘Viajar es un placer’ o ‘Rodamón’, i de ser col·laborador habitual en reportatges de viatges en diferents mitjans de comunicació escrits, a més, d’haver publicat diverses guies turístiques i llibres de fotografia, i ser una de les poques persones en haver trepitjat tots els països del món, i conèixer, de primera mà, les característiques de cada cultura, societat, i les seves costums.

Durant el seu discurs, a part de fer un recorregut geogràfic per a tots els continents, i destacar aquells recursos turístics més coneguts, el conferenciant va fer especial èmfasi a aquells recursos i territoris imprescindibles de visitar per aquells viatgers amb motivacions fora del turisme més convencional i de masses, i que cerquen gaudir d’una experiència més integrada amb la població autòctona, per conèixer l’autenticitat de cada racó i desmarcar-se del que es mostra habitualment en els circuits organitzats.

De tots els països del món, Heréter recomanava i es mostrava entusiasmat amb Birmània, ja que no només representava poder viatjar en un altre país llunyà, amb un clima, natura, població, etc… diferents al nostre, sinó que era també viatjar en el temps, en un país on semblava que el pas del temps s’havia aturat en èpoques pretèrites.

Román Hereter va estar acompanyat en tot moment, a la taula de la ponència, pel Director General de l’EUTDH, Francesc J. Uroz, i la Directora d’Estudis, Maria Noguera, que van agraïr la seva presència a aquest important acte per la nostra Escola.

This entry was posted on Dimarts, 18 Desembre, 2012 at 21:07 and is filed under cursos, Esdeveniments, General, Mitjans de Comunicació, Ponències, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.