EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 17 2012

Sergio Gómez, exalumne de l’EUTDH, nomenat ‘Employee of the Month’ al Hilton London Metropole

L’exalumne de l’EUTDH i Graduat en Direcció Hotelera a la UAB, Sergio Gómez ha estat nomenat recentment com ‘Employee of the Month’ (‘Treballador del Mes’) del mes de novembre de 2012 a l’Hotel Hilton London Metropole. En Sergio va ser un dels alumnes escollits de la nostra Escola, el passat març, per realitzar una formació pràctica de 12 mesos en aquest prestigiós establiment hoteler de Londres, fruit d’un conveni de col·laboració entre ambdues institucions.

En Sergio es el primer dels Supervisors ‘in Training’, i també el primer, del Departament de Housekeeping en assolir aquest reconeixement pel seu bon treball realitzat i per haver superat els objectius i expectatives fixats en el seu càrrec.

En Sergio es mostra molt feliç d’haver aconseguit aquesta distinció i, segons un e-mail que ens ha enviat, també comenta que “m’agradaria agraïr a tots els professors de l’EUTDH la magnífica docència que impartiu en el Centre, que aplicada al dia a dia m’ha permès recollir aquest reconeixement per la bona feina feta i segons m’han dit, per excedir a les expectatives”.

Tots els membres de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB estem molt contents d’aquesta fita assolida per en Sergio, i desitgem que continuï tenint molt d’èxit en la seva carrera professional en el sector turístic i hoteler.

This entry was posted on Dilluns, 17 Desembre, 2012 at 18:48 and is filed under ex-alumnes, Graduat en Direcció Hotelera, premis, professionals, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.