EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 14 2012

Els alumnes del Màster en Gestió i Organització d’Esdeveniments – Turisme de Negocis visiten un any més l’EIBTM, la fira líder del sector a Europa

El passat 29 de novembre els alumnes del curs 2012-2013 del Màster en Gestió i Organització d’Esdeveniments – Turisme de Negocis van visitar l’EIBTM (www.eibtm.com), l’esdeveniment internacional més important del sector, al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona.

Els alumnes – acompanyats per la coordinació docent del Màster – van visitar les diferents instal·lacions on s’entrevistaren amb diversos expositors. D’aquesta manera els alumnes van poder complementar la seva formació teòrica amb aquest contacte de primer nivell amb professionals del sector en una de les principals reunions del sector a nivell mundial.

Entre les sessions contemplades dins del programa formatiu de l’EIBTM, enguany, els alumnes van poder assistir, entre d’altres seminaris, a les sessions exclusives per a estudiants. Destaquem la titulada “Student Session – Your Future Career in the Meetings Industry” impartida pel professor de la Greenwich University, del Grau en Gestió d’Esdeveniments, Rob Davidson; i la titulada “So You Think You’re An Event Professional?”presentada pel Director General de RJA GB Ltd, Richard John.

This entry was posted on Divendres, 14 Desembre, 2012 at 12:11 and is filed under alumnes, estudis, Màsters i Postgraus, professionals, Visites. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.