EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 12 2012

Enquestes d’avaluació de la docència del primer semestre a l’EUTDH – UAB

L’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB sotmet els seus programes formatius a un procés d’avaluació contínua, i per tal d’aconseguir aquest objectiu és imprescindible recollir les valoracions que fan els estudiants, tant del Grau en Turisme com del Graduat en Direcció Hotelera.

L’opinió de l’alumnat és bàsica a l’hora de detectar els punts forts i els febles en el desenvolupament de l’oferta formativa, en el contingut de les matèries i en l’actuació docent desenvolupada pel professorat. La seva valoració permet introduir els ajustos necessaris per tal que les titulacions responguin a les expectatives d’aprenentatge dels estudiants.

Les enquestes que es porten a terme al llarg del curs acadèmic són les següents:

Enquestes d’avaluació de l’actuació docent del professorat

Des del 12 de novembre (pels alumnes del Graduat en Direcció Hotelera) i del 19 de novembre (pels alumnes del Grau en Turisme), s’han passat a les aules l’enquesta d’avaluació de l’actuació docent del professorat del primer semestre del curs 2012/2013.

Els informes amb els resultats de les enquestes es lliuren als professors avaluats, als coordinadors de titulació, direcció d’estudis i a l’equip directiu.

Enquestes d’avaluació de les assignatures de les titulacions de Grau i Graduat

Des del 19 de novembre fins al 21 de desembre del 2012 es realitzen a les aules les enquestes d’avaluació de les assignatures dels ensenyaments de Grau (amb docència al 1r semestre) del curs 2012/2013. Un cop més, l’EUTDH convida a tots els estudiants a participar-hi donat que aquestes enquestes són una de les principals vies per influir en la millora de l’activitat formativa.

L’EUTDH garanteix la confidencialitat dels resultats ja que no es produeix cap identificació personal de l’alumnat.

Els resultats de les enquestes d’avaluació d’assignatures es trameten als professors, als coordinadors de titulació, direcció d’estudis i a l’equip directiu.

This entry was posted on Dimecres, 12 Desembre, 2012 at 10:02 and is filed under alumnes, estudis, General, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, Informes, professorat, Tràmits administratius. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.