EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 10 2012

Comencen amb èxit de participació els cursos d’especialització en Ecoturisme de l’EUTDH UAB

El passat 15 de novembre va tenir lloc l’inici dels cursos d’especialització en Ecoturisme, ‘La Creació i Gestió de Productes i Empreses Ecoturístiques’ i ‘La Professió de Guía de Natura’, que s’han començat a oferir enguany a l’EUTDH UAB. Vint estudiants formen ja part d’aquesta primera promoció. Són una bona representació de tot el territori català que provenen de diferents àmbits i formacions, tots ells amb moltes ganes d’obrir noves propostes de futur en el turisme basat en els espais naturals.

Durant el primer mòdul (novembre – desembre de 2012), compartit entre les dues especialitzacions, els alumnes ja han pogut aprendre quines són les diferències entre diversos tipus de turisme a la natura, quin és l’estat del tema a nivell nacional i internacional i les possibilitats de crear productes amb diferents recursos com la vegetació, la fauna o el patrimoni cultural. Tots els professors han destacat la riquesa del nostre patrimoni i les possibilitats de fer-hi negoci.

This entry was posted on Dilluns, 10 Desembre, 2012 at 12:50 and is filed under alumnes, cursos, estudis, Ponències, professionals, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.