EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Des 05 2012

Convocatòria de Beques del Programa Propi 2013-2014

El Programa Propi de la UAB ofereix la possibilitat als alumnes de fer estades d’estudis d’un semestre o d’un any sencer a universitats estrangeres no participants en el programa d’intercanvis Sòcrates-Erasmus . La majoria de destinacions solen ser en centres universitaris situats en altres continents.

El període per poder lliurar les sol·licituds per a la convocatòria del Programa Propi 20132-2014, es del 26 de novembre al 14 de desembre de 2012.

Per a més informació, sobre les condicions generals d’aquestes beques, les destinacions disponibles, etc…visiteu aquest enllaç .

Per qualsevol dubte, us podeu posar en contacte amb el Coordinador d’Intercanvis de l’EUTDH , el professor Albert Vancells (despatx 1.5); e-mail: albert.vancells@uab.cat

This entry was posted on Dimecres, 5 Desembre, 2012 at 21:08 and is filed under alumnes, beques, estudis, Graduat en Direcció Hotelera, Grau de Turisme, idiomes, intercanvis. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.