EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 30 2012

El dilluns 3 de desembre, sessió informativa sobre el Curs de Guia Acompanyant de Turisme Nacional i Internacional (Guia de Ruta)

Es té previst que s’iniciï una nova edició del ‘Curs de Guia Acompanyant de Turisme Nacional i Internacional (Guia de Ruta)’ per al proper mes de gener de 2013, i l’ESCOTUR (l’Escola de Comunicació Turística de Barcelona, nom amb què es coneix l’unió de l’Escola Superior de Turisme, juntament amb el Centre d’Estudis Prat i l’EUTDH-UAB) celebren una sessió informativa per parlar del funcionament i desenvolupament d’aquesta formació als futurs nous alumnes interessats en cursar-la.

Concretament, aquesta reunió es portarà a terme el proper dilluns 3 de desembre, a les 18:30 hores, a la seu del Centre d’Estudis Prat (carrer Roger de Llúria, nº97) de Barcelona. Cal que les persones que desitgin assistir-hi, confirmin la seva presència a: info@fundacioprat.com

This entry was posted on Divendres, 30 Novembre, 2012 at 17:48 and is filed under alumnes, cursos, estudis, Futurs alumnes, Orientació Universitària, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.