EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 29 2012

L’EUTDH, present a l’acte commemoratiu del Xè aniversari de l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID)

El passat dilluns 26 de novembre, es va celebrar l’acte commemoratiu del Xè Aniversari de l’Associació Catalana de Comptabilitat i Direcció (ACCID), institució amb la qual la nostra Escola hi té una estreta relació, ja que hi forma part com a soci protector.

En representació de l’EUTDH, la cap d’estudis i coordinadora de la titulació del Grau en Turisme, la professora Maria Noguera hi va assistir a aquest esdeveniment que es va celebrar a la Universitat Pompeu Fabra, i en el qual hi va haver diverses intervencions i parlaments de membres de l’ACCID i dels col·legis fundadors. També es va portar a terme el lliurament dels Premis de reconeixement ACCID i ACCID-ÒMNIUM, que galardonaven als professionals i empreses que destacaven en el camp de la comptabilitat a Catalunya, i que potenciaven l’ús del català en l’àmbit empresarial, respectivament.

This entry was posted on Dijous, 29 Novembre, 2012 at 20:01 and is filed under Esdeveniments, General, professorat. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.