EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 28 2012

L’EUTDH UAB i Hotelsdot impartiran el proper 2013, un curs pioner universitari de Yield & Revenue Management, i Màrqueting On Line

Posted in cursos, estudis, professionals |

A partir del proper mes de febrer 2013, la Universitat Autònoma de Barcelona a través de l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera, juntament amb Hotelsdot, empresa especialitzada en la gestió hotelera del Yield & Revenue Management, i en la Comercialització On Line, ofereixen un curs universitari pioner, de 56 hores de durada, on participen com a ponents, alguns dels més importants professionals del sector en àrees de Yield & Revenue Managers, E-Commerce, Marketing On Line i Social Media Marketing.

És el primer curs d’aquest tipus, amb un contingut eminentment pràctic, dissenyat per obtenir les habilitats tècniques necessàries, i enfocat a optimitzar la gestió dels ingressos dels allotjaments turístics, amb noves fórmules de comercialització.

El curs està dirigit als professionals del sector turístic i hoteler que desitgin aprofundir i intensificar el coneixement sobre les tècniques de Revenue i Yield Management
Comptem amb el suport de Expo Hoteles & Resorts, Wit booking, Rate Tiger i Confortel Hoteles, com a patrocinadors.

La coordinació del curs és a càrrec del Dr. Jordi Oller:
e-mail: jordi.oller@uab.cat
Telèfon: 935 929 710

Suport i Informació del curs a càrrec de Carme Puigpinós:
e-mail: carme.puigpinos@uab.cat
Telèfon: 935 929 710

Per conèixer més detalls del curs, visiteu la pàgina web sobre el ‘Curs en Yield and Revenue Management’ de l’EUTDH i Hotelsdot.

This entry was posted on Dimecres, 28 Novembre, 2012 at 21:48 and is filed under cursos, estudis, professionals. You can follow any responses to this entry through the feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

You must be logged in to post a comment.