EUTDH-Turisme i Hoteleria UAB

“Líders en qualitat, perquè la qualitat ens fa líders”

Nov 27 2012

140 alumnes d’ESCOTUR es presenten a les proves oficials de Guia de Turisme de Catalunya

Avui dimarts dia 27 de novembre, al matí, a Barcelona, s’han portat a terme les proves oficials per obtenir l’habilitació de Guia de Turisme de Catalunya. 140 alumnes del grup ESCOTUR, format per les entitats Centre d’Estudis Prat, l’Escola Superior de Turisme de Barcelona i l’Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera de la UAB, que s’havien matriculat al curs de preparació ofert per aquestes institucions, han participat en aquesta convocatòria. En les properes setmanes es coneixeran els resultats de les proves de capacitació.

Aquests exàmens s’han convocat després de dos anys d’absència, i s’espera assolir un percentatge similiar d’aprovats (89% en l’última edició), i fins i tot, superar-lo.

This entry was posted on Dimarts, 27 Novembre, 2012 at 21:09 and is filed under alumnes, cursos, Esdeveniments, estudis, idiomes, professionals, Reconeixements. You can follow any responses to this entry through the feed. Responses are currently closed, but you can trackback from your own site.

Els comentaris estan tancats.